AHLAN WASAHLAN


Friday, March 19, 2010

.: Kem Jati Diri 2010:.

        
baru tiba di pantai..sume penat??? haaaa

perkongsian..sembang2 story2


Salam warahmatullah
buat pembaca yang dikasihi Allah

bermula al kisah kem jati diri..
alhamdulillah berjaya dilaksanakan pd 12.13.14 mac 2010

kprs mula menyerang.......
owh ke mana tu.?? fuh..guna kuasa koprat
dah pandai ye...ooowh pak syariff....####

lokasi KJD ni ialah di kebun pak syariff
Balik Pulau, Penang...

sungguh trajis bila sampai di kebun tu..
udara nya..nyaman..jauh dari bandar..
kedengaran burung2 dan kawan2 nya berzikir kepada Allah
alhamdulillah tenang sekali=)

subhanallah..cantik..=)


kambing pn ada...mkn jemaah..bgs2=)


masak sendiri:) berdikari ye


pengisian yg menarik
sukar tuk di lafazkan..
kena buat postmoterm (xtau nk eja entam je)
heee :)

part paling best..'jugle trackng'
terima kasih pakcik zali ( ank pak syariff)
bawa kn kami meredah hutan, daki bukit..
sambil mencari di sebalik
indahnya ciptaan Allah
subhanallah:)

lepas jgl tracking..kitorang teruskan
perjalanan menuju ke pantai...seronok..cantik..
di pantai kami buka isu..
perkongsian tentang perjalanan dlm hutan
sume ada pngalaman tersendiri (sdn bhd)

lepas tu..1 lg pengalaman yg menjadi sejarah..
kami solat zohor berjemaah di tepi pantai
mungkin ada yg frst time..alhamdulillah...
dlm ms yg sama kita dpt menyeru org2 
di sekeliling untuk bersolat!!!
syukur...


ini lah sadin kami:)



proses memasak..baru nk start...


khemah kami:) 


ckp pasal LDK
xtau nk elobrate cm na..tp sume LDK yg unik
boleh la aplikasi dlm GL nnti ya insya Allah

secara keseluruhannya..
pengisian byk menyentuh mengenai
peranan mahasiswa apabila
sudah bergelar
mahasiswa terbilang...
maksudnya bila dah grade nnt
apa sumbangan kita kepada masyarakat..??

mereka menanti lahirnya graduasi
yg cemerlang dalam akademik
mahupun dalam sosial..

insya~Allah.KPRS akan melahirkan
insan2 bertauliah!!! semangat!!

terima kasih di ucapkan kepada
kakak2 dan abang2 yang dtg dari jauh..KL
jauh ye??
mereka byk memberi kami
tunjuk ajar....
moga istiqamah

akhirul kalam moga semua
mempunyai jati diri masing2...

kita boleh ubah diri kita..
tp jgn ubah ciptaan Allah pd diri kita...haaa:)
xde kaitan~~

wallahu 'alam
Barakallahu lakum:)

2 comments:

nurwis said...

uhuhu..ruginya xpat g..
jeles2...
=P

ukhtiza said...

salam...memang rugi...tapi Allah tahu itu yang terbaik untuk kita...

ada cadangan ni..kita p konvoi nak kat pantai hari tu...inyaAllah ingat jalan...sape nak p...hehe...