AHLAN WASAHLAN


Thursday, March 31, 2011

Pilihan Terbaik

M : Mencari Peluang Tersembunyi
A : Andai Esok Untukmu
S : Sujud kepada Allah Jika Dalam Keresahan
A : Ambil Manfaat Dari Setiap Kejadian
L : Lambaian Kasih Dari Ilahi
A : Antara Resah Dan Tenang
H : Hadiah Istimewa Untuk Kita

Suara hati berkata “ Pergi kau!! tolonglah pergi jauh2

Jangan dekati aku lagi..aku dah rimas dengan semua ni

Aish...sakit kepala aku..tak habis-habis menyusahkan

Pergi mati lagi bagus.

Adakah ini jalannya?? Adakah ini yang terbaik??

Selalu bila dah marah, rimas, hilang sabar, panas hati..

Ini lah yang keluar jika kita tidak...................
...
...
...
...
...
...
...
...
...

Berfikir panjang!


Masih ada waktu untuk berbicara.

Bicara sendirian jika dalam keluh kesah


“ Ya Allah tunjukkan aku jalan keluar,
tunjukkan aku jalan yang boleh dekatkan diri kepadaMU,
jauhkanlah aku dari sesuatu yang boleh menjauhkan aku dariMU,
ya Allah jadikan aku hamba yang terbaik,
khalifah yang memakmurkan dan bimbinglah aku ke jalan yang betul”


             :: Dari Kami Untuk Semua::

3 comments:

Ming Yip said...

Tahniah KPRS USM, memang terbaik..teruskan usaha..semoga mencapai visi dan misi..

Anonymous said...

:)

pakcikdin said...

Salam sayang buat semua ahli KPRS...nie blog yg terbaru ke?sape plak yg organise blog baru nie?pape menarik tertarik KPRS memang THE BOOM!!!